Strefa klienta

1. Ważne informacje

Dzielimy się z Państwem naszymi doświadczeniami w użytkowaniu i konserwacji mebli z naszej oferty, oraz o surowcach z których są wykonane. Jesteśmy przekonani, że korzystając z naszych porad wydłużycie Państwo znacznie okres eksploatowania mebli i utrzymacie je w dobrej kondycji.

Do pobrania:

Zasady użytkowania mebli cane-line

Zasady użytkowania mebli tapicerowanych

Informacje o włóknach syntetycznych

Informacje o surowcach naturalnych

Informacje o matach lloyd loom

2. Serwis i gwarancja:

Oferowane w naszych salonach produkty pochodzą z wyselekcjonowanych przez nas europejskich marek gwarantujących najwyższe parametry techniczne oraz maksymalną żywotność.

Sprzedawane produkty objęte są 2 letnią gwarancja producenta liczoną od daty sprzedaży. W przypadku wystąpienia w zakupionym towarze wady, zobowiązujemy się do świadczenia gwarancyjnego według zasad określonych w karcie gwarancyjnej. Gwarancja nie wyłącza ani nie ogranicza uprawnień Państwa wynikających z niezgodności towaru z umową kupna.

Reklamację można zgłaszać w naszych galeriach lub bezpośrednio do działu reklamacji. Aby tego dokonać drogą elektroniczną proszę wypełnić formularz zgłoszenia reklamacji i przesłać na adres reklamacje@willowhouse.pl

Do pobrania:

Zgłoszenie reklamacyjne

Zgłoszenie reklamacyjne

Karta gwarancyjna

 

3. Sklep internetowy Willow House:

Zapraszamy do korzystania z naszego sklepu internetowego Willow House.